Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом 2021 року до територіального управління Державної судової адміністрації України в Сумській області надійшло: 23 скарги, 10 заяв. Всі звернення розглянуті протягом звітного періоду.
Звернення розглянуті у терміни:
Протягом 2021 року громадяни скаржились на організацію роботи суду, в тому числі з приводу підключення до підсистеми «Електронний суд» та не внесення до неї документів (17 скарг), на тривалий розгляд справи (1 скарга), на невидачу судових документів (4 скарги). Три скарги на організацію роботи суду були визнані обгрунтованими та були вжиті заходи по відновленню порушених прав громадян.
У звітному періоді на розгляд місцевих загальних судів області надійшло 204 звернення, що на 13 звернень більше, ніж в 2020 році. Заяв було прийнято 155 (з них-7 обґрунтованих), скарг-36 (з них - 3 обґрунтовані), пропозицій – 13.
Переважна кількість звернень (95,1% від загальної кількості) визнана необґрунтованими.
Серед загального обсягу звернень: звернення громадян на дії суддів (16), організацію роботи суду (10), невидачу копій судових рішень (2), на дії працівників суду(6), інше(162).
Вимоги законодавства, що регулюють роботу зі зверненнями громадян, судами дотримуються, строків розгляду звернень громадян загальними судами Сумської області порушено не було.