Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ДП ІСС "Електронний суд" пояснює основні аспекти інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром судових рішень та Державним реєстром актів цивільного стану громадян.
Ця взаємодія здійснюється на безоплатній основі відповідно до укладеного Договору про інформаційну взаємодію між Державної судовою адміністрацією України та Міністертсовм юстиції України, розробленого на виконання норм Цивільного кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Сімейного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» та спільного наказу ДСА України, Мін’юсту від 12 березня 2021 року № 69/941/5 «Про затвердження Порядку електронної інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром судових рішень та Державним реєстром актів цивільного стану громадян».
Як працює взаємодія?
За запитами ресурсу Мін’юсту відбувається передача до Державного реєстру актів цивільного стану громадян судових рішень, які набрали законної сили, а також тих, які підлягають негайному виконанню, необхідних Мін’юсту виключно для забезпечення можливості здійснення органами державної реєстрації актів цивільного стану своїх повноважень визначених законом.
Для чого існує?
Для забезпечення передачі з Єдиного державного реєстру судових рішень електронних примірників судових рішень, які набрали законної сили, а також тих, які підлягають негайному виконанню виключно для реалізації покладених на органи державної реєстрації актів цивільного стану повноважень щодо державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання на підставі рішень судів за зверненням заявника.
Сторінка "Електронний суд" у Facebook