Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ
АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22 серпня 2016 року Суми № 43
Про оголошення конкурсу на
заміщення тимчасово вакантної посади
головного спеціаліста ТУ ДСА України
в Сумській області
Відповідно до Закону України від 10.12.2015 № 889-VIII «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на заміщення посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246
НАКАЗУЮ:
1. Оголосити конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади головного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Сумській області (категорія «В» державної служби).
2. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття посади головного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Сумській області (додаток додається).
3. Наказ про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу розмістити на офіційному веб-сайті ТУ ДСА України в Сумській області та надіслати на електронну адресу Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Харківській та Сумській областях.
4. Провести конкурсний відбір на посаду головного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Сумській області 12 вересня 2016 року.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник управління /підпис/ В.О. Кібець
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ТУ ДСА України
в Сумській області
від 22.08.2016 № 43
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Сумській області
Посадові обов’язки |
Головний спеціаліст: - Здійснює прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу і готує їх до лічильної обробки; - Приймає і контролює правильність оформлення листків про тимчасову непрацездатність, довідок з догляду за хворими та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, готує їх до лічильної обробки, а також для складання встановленої бухгалтерської звітності; - Здійснює нарахування заробітних плат працівникам ТУ ДСА України в Сумській області та місцевих загальних судів Сумської області, здійснює контроль за витрачанням фонду оплати праці. - Здійснює реєстрацію бухгалтерських проводок та їх рознесення; - Здійснює нарахування та перерахування страхових внесків у державні позабюджетні соціальні фонди, заробітних плат працівників, інших виплат та платежів, а також відрахування коштів на матеріальне стимулювання працівників ТУ ДСА України в Сумській області та місцевих загальних судів Сумської області; - Готує періодичну звітність по ЕСВ у встановлені терміни, стежить за збереженням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів; - Готує дані для складання балансу й оперативних зведених звітів про доходи і витрати грошових коштів; - Бере участь у розробці і впровадженні раціональної планової й облікової документації, прогресивних форм і методів ведення бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної техніки та інформаційних технологій; - Надає методичну допомогу працівникам підрозділів ТУ ДСА України в Сумській області та місцевих загальних судів Сумської області з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності й економічного аналізу; - Виконує інші доручення начальника відділу та начальника ТУ ДСА України в Сумській області. |
||
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 3 601 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Тимчасово, на час відсутності основного працівника (відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку). |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копії документів про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6)декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. У разі інвалідності - заяву за встановленою формою, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.
Строк подання документів для участі в конкурсі: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації, про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
||
Дата, час і місце проведення конкурсу |
12.09.2016 року о 10:00 годині
40002, м. Суми, вул. Перемоги, буд. 4 (ІІ поверх)
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Калімуліна Оксана Михайлівна (адміністратор) тел.: 62-46-43, e-mail:kadrі@su.court.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності |
|||
Загальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
вища освіта за освітнім ступенем бакалавра |
|
2 |
Досвід роботи |
без вимог |
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільно |
|
Спеціальні вимоги |
|||
1 |
Освіта |
Вища, за спеціальністю «Облік і аудит» (або іншими спеціальностями економічного чи фінансового напрямку). |
|
2 |
Знання законодавства |
2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 5) Бюджетний кодекс України; 6) Податковий кодекс України; 7) Нормативні, методичні та інші керівні матеріали з організації та ведення бухгалтерського обліку, планування, звітності; 8) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі. |
|
3 |
Професійні знання |
Ведення бухгалтерського обліку відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, ведення бухгалтерського обліку та звітності в програмах «М.Е. ДОК» та «ІС ПРО». |
|
4 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння працювати з інформацією; здатність працювати в декількох проектах одночасно; вміння вирішувати комплексні завдання. |
|
5 |
Командна робота та взаємодія |
Вміння працювати в команді; вміння ефективної координації з іншими; вміння надавати зворотній зв'язок. |
|
6 |
Сприйняття змін |
Здатність приймати зміни та змінюватись. |
|
7 |
Технічні вміння |
впевнене користування ПК (Microsoft Word, Excel, Internet), вміння використовувати офісну техніку. |
|
8 |
Особистісні якості |
Відповідальність, системність і самостійність у роботі, уважність до деталей, орієнтація на саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях. |
|