Робота зі зверненнями громадян
Робота зі зверненнями громадян в ТУ ДСА ведеться відповідно до вимог законодавства. Фактів порушення строку надання відповіді на звернення не встановлено. За 1 квартал 2012 року надійшло 4 звернення, які розглянуто у встановлений термін.
За вказаний період скарг на дії ТУ ДСА України в Сумській області не надходило.
Начальником управління здійснюється контроль за належним виконанням розгляду звернень громадян.
У роботі з письмовими зверненнями громадян, а також під час їх особистого прийому забезпечується кваліфікований, неупереджений, об'єктивний, всебічний і своєчасний розгляд порушених питань з метою їх оперативного розв'язання.
При вивченні організації роботи в місцевих загальних судах Сумської області, на семінарах, які проводяться для працівників судів, обговорюються питання щодо організації роботи зі зверненнями громадян, звертається увага на прийняття та реєстрацію документів, що подаються до відповідного суду щоденно протягом робочого дня.
В роботі використовується Методика оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затверджена постановою КМУ від 24.06.2009 № 630.